sweetme99

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Linnea Sandborgh - 25 februari 2012 21:41

hittade några saker jag bara måste ha till sommaren. 

    så snygg! tänk att gå runt med den på typ fester eller bara ha den på skolavslutningen!


 Den här är skitgullig! 

Aja få väll åka till Täby så fort som möjligt!   

Av Linnea Sandborgh - 25 februari 2012 18:26

Hej, jag ville bara tipsa om en tävling som jag e med i. Den finns på en tjej som heter Josefines blogg. Tryck hääääääär för att komma till tävlingen. Aja det e iallafall grymt snygga laptopsskal man tävlar om.   

Av Linnea Sandborgh - 25 februari 2012 18:11

Har nu kommit fram till Östmark. Det e is överallt och typ ganska mycket snö. Det enda jobbiga är att mina kompisar inte är här och jag känner typ ingen av dem som bor här men det kommer väll med tiden tror jag  . Jag kommer nog ändå ha fullt upp med att åka skidor. Juste farmor och farfar gav mig och min familj typ en spadag på nått ställe i Finnskogen. Ska bli skitskönt. Så tack farmor och farfar. Nu ska jag typ blogga lite på Julias blogg för jag hjälper henne att hålla uppdateringen på topp. Bloggar mera sen  . Hej då! 

   

Av Linnea Sandborgh - 25 februari 2012 07:55

Nu drar jag till fjällen eller först ska jag till Östmark men sen ska jag till Sälen. Ska bli skitkul.  Jag kommer hem sent Söndag kväll. Jag ska försöka blogga så fort jag får tid. Hoppas ni får ett bra sportlov  .  Juste jag har glömt att säga min "vårönskning". Det är att jag ska hitta kärleken! haha kanske nt så konstigt men jag älskar verkligen allt som har med kärlek att göra. Tänk att sen i sommar kunna mysa med sin kille på tillexempel stranden. Nu önskar jag att det var jag.       Asså gud så härligt jag kommer ha det men jag kommer sakna alla er! 

Presentation

Hejsan!
Jag e en glad och sprallig tjej som kmr skriva lite om mitt liv. Hoppas du gillar min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards