sweetme99

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Linnea Sandborgh - 20 februari 2012 21:34

Här kmr lite rolig men sann fakta  

1. Det sjunde mest använda ordet i USA är coca-cola.

2. Hur de svart-vita korna i är mönstrade har dem alltid svarta öron.

3. Greklands nationalsång har 158 verser. Ingen har hitils lärt sig alla.

4. Pingviner trillar på rygg när flygplan åker över dem. Dem följer nämligen dem med blicken tills dem ramlar.

5. Man nyser i en hastighet av 160km/timme

6. Om man sprutar parfym på äkta pärlor blir dem gula.



Vill du veta mer klicka då här! 

Av Linnea Sandborgh - 20 februari 2012 21:06

Här kmr några bra bloggar som du borde gilla om du har samma humor som jag har  

Anna Ellinor  En grymt söt tjej som gör skitroliga videobloggar. Om du bara vill se på dem kan du söka på youtube. 


Clara- En tjej som har en grymt rolig blogg. Hon e bland annat känd för "Apotekarnes julmust". 


Gangster Jocke- En rolig kille med bra humor. Kunde tyvärr inte hitta hans blogg för min data laggar men jag länkade hans youtube sida. 


Tryck på namnen för att komma till bloggarna

Av Linnea Sandborgh - 20 februari 2012 15:49

Min dag har varit hemsk. Jag och Andreas har typ gjort slut och sen så fick jag en dörr i huvudet så jag e fett svullen på ögonbrynet. Har skitont. Fast jag får skylla mig själv för man ska nt springa i korridoren. haha   

Av Linnea Sandborgh - 20 februari 2012 10:51

Hej, just nu sitter jag och jobbar i skolan. Trist  . Men jag och Klara dunkar musik så det går ganska bra ändå. Aja nu måste jag gå. hej då!  

    

Av Linnea Sandborgh - 20 februari 2012 07:40

 

Jeans: Nudie Jeans

Linne: Ginatricot

Orange tröja: Vero Moda

Halsband: Vet nt för jag fick det i present

Puss och kram   

Presentation

Hejsan!
Jag e en glad och sprallig tjej som kmr skriva lite om mitt liv. Hoppas du gillar min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards