sweetme99

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Linnea Sandborgh - 16 februari 2012 21:55

Min syrra gör mig beroende av tv-serier. 

     

E det bara jag som e beroende?   

Jag tipsar verkligen om dem här serierna. 

Av Linnea Sandborgh - 16 februari 2012 21:52


Haha muppad bild men aja jag bjuder på den!      

Av Linnea Sandborgh - 16 februari 2012 19:36

Idag har varit en så hemsk dag så jag kan nt beskriva det med ord. Jag vill helst nt berätta om vad som hänt än men gör det troligtvis imorgon. Min syrra måste ju få chansen att berätta för sina kompisar innan jag har berättat för hela världen. Jag visste nt om jag skulle orka gå på träningen men jag gick dit iallafall. Jag var nt med men jag satt vid sidan om och tittade på när Mimmi spelade spel. Juste jag vill bara säga att jag bloggar inte för att få bra statisk eller så. Jag bloggar för att få skriva av mig och så. Fast jag blir skitglad om ni läser min blogg så fortsätt gärna med det. . Det här var kanske ett tråkigt inlägg men aja. Här kommer en bild som jag tog idag. 

Det är jag och min underbara vän Linda. 

Av Linnea Sandborgh - 16 februari 2012 08:20

God morgon!

Jag har sovmorgon idag så det e skönt. Det här blir ett kort inlägg för jag ska snart gå till skolan. Nu på morgonen satt jag och lyssnade på musik när jag hörde en grym låt. Den e ganska gammal men nu e jag helt fast.  . Skulle gärna länka den men jag har nt tid för nu måste jag springa.


Hoppas ni får en bra dag!  

  

Presentation

Hejsan!
Jag e en glad och sprallig tjej som kmr skriva lite om mitt liv. Hoppas du gillar min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards