sweetme99

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Linnea Sandborgh - 15 februari 2012 21:48

Nu e jag på ledsamt humör. Min lilla sötnos har varit sjuk ett tag nu och han blir inte bättre. Han äter lite bara och han e fortfarande skitsmal. Jag blir orolig och jag vågar inte ens tänka på det värsta. Han var hos veterinären i tisdags och rönkade sig men dem hittade inget fel. Nu går han på antibiotika som han gillar smaken på. Han måste bli bättre annars kommer jag bryta ihop!! 

 

Min lilla sötnos i somras!  

Av Linnea Sandborgh - 15 februari 2012 13:36

Igår var det alla hjärtans dag. Jag tycker det är den bästa dan på året  . Jag var tyvärr inte med min kille men jag hade en bra dag ändå. Först så var jag i skolan och hade det jättekul för alla skickade kort och fick kort från olika personer (utom dem som e forever alone). Asså det var så gulligt så jag trodde jag skulle dö. Själv fick jag ett kort från någon men vill inte säga vem.  Men det finns en klass på skolan som e så gullig att man vill dö. Asså dem säger snälla saker och är bara allmänt gulliga.Jag e inte kär i dem (gillar min kille skitmycket) men jag tycker bara dem e så söta. 






Presentation

Hejsan!
Jag e en glad och sprallig tjej som kmr skriva lite om mitt liv. Hoppas du gillar min blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards